چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
جامعه المصطفی

حوزه/ مسئول تشکل های جامعه المصطفی(ص) العالمیه از برگزاری اجلاس تشکل های فرهنگی این مرکز علمی با شعار عقلانیت دینی و جهالت مدرن در اسفند ماه خبرداد.

حجت الاسلام صادقی پناه در گفتگو با خبرنگار «حوزه»از برگزاری اجلاس سالانه تشکل های فرهنگی جامعه المصطفی(ص) در 13 اسفند ماه 94 خبر داد.

وی در ادامه افزود:220 تشکل که شامل گروهای فرهنگی فعال طلاب در عرصه بین الملل از ملیت ها مختلف مشغول فعالیت هاا فرهنگی تبلیغی در منطقه خو یا فرا منطقه هستند با هدف تعامل و هم افزایی تشکل ها باهم بررسی رشد و ترقی و تحول در حوزه تشکل ها دور هم جمع می شوند.

مسئول تشکل های جامعه المصطفی(ص) العالمیه گفت: قبل از برگزاری اجلاس سالانه، پیش نشست های با حضور اعضای تشکل ها برگزار شد تا موضوعات به صورت آماده وارد اجلاس شوند و گفتنی است عمده ترین مسائل این تشکل ها از نظر محتوایی و شکلی در بیان  برنامه ها و شیوه ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت جهان اسلام که بر جوامع بشری و اسلامی حاکم شده امسال شعار اجلاس با عنوان عقلانیت دینی و جهالیت مدرن قرار داده شده لذا باید با ترویج و تبلیغ احکام شرعی و عقلانیت دینی توسط مبلغان دینی  می توان جریان ساز علیه چالش های جهان اسلام شد.

مسئول تشکل های جامعه المصطفی(ص) العالمیه خاطر نشان ساخت: در این همایش آسیب ها، فرصت ها و چالش های تشکل ها مورد بررسی قرار می گیرد که می توان به ترویج و تبیین نامه رهبری به جوانان اروپا اشاره کرد.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: این همایش با سخنرانی حجج اسلام  والمسلمین اعرافی و قمی معاون بین الملل دفتر رهبری به سخنرانی خواهند پرداخت .

گفتنی است در ادامه از مستندی پیرامون نامه رهبری که به سه زبان اردو، انگلیسی و فارسی تولیده شده رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha